30 de març 2008

Entrevista a la COM Ràdio


Ahir, dissabte 29 de març a la nit, a les 24 hores, vaig ser entrevistat per Lluís Montserrat al prorama ICULT de la COM Ràdio, en companyia del meu petit trapezista, fidel acompanyant de totes les activitats vertiginoses d'aquests dies. Podreu escoltar el programa si navegueu per la seva web.

Vaig aprofitar el viatge des de Tortosa per a fer altres activitats que ja aniré comentant. Afortunadament, vaig arribar força temps abans, ja que, com m'acostuma a passar a Barcelona, em vaig perdre una mica.

La seu de l'emisora és al costat del Camp Nou. Vaig deixar el cotxe a la vora d'aquest estadi, vigilat per unes simpàtiques senyoretes que es trobaven a la vorera en aquelles hores de la nit. Els vigilants dels pàquings no tenen aquest aspecte a Tortosa.

L'entrevista va estar bé, relaxada. La ràdio m'agrada, t'hi trobes a gust de seguida, no com quan et graven en vídeo o et fan fotografies i se suposa que has d'estar natural.

4 comentaris:

mossèn ha dit...

haurem de posar la radio ... per cert, fa temps que no ho faig ... espero enrecordar-me de com funciona o tindre el manual a la vora ... salut

Brisa de Amor ha dit...

Hola Amigo!

Pase a dejarte un saludo cordial desde Argentina!!!

Farbalà ha dit...

Realment anar a Barcelona en cotxe o no és una odisea...

Celebro llegir algú de Tortosa...

Salut!

Brisa de Amor ha dit...

Hola jesus!

Gracias por tu visita y por ese comentario tan atinado!
Entonces te envio para tu primavera besos y sonrisas desde Argentina!