15 d’abril 2008

Quan tornis a veure'm


Fragment de la cançó Quan tornis a veure'm, inclosa al disc Vine amb mi, que vaig tenir l'honor que Jesús Fusté cantés a la presentació del meu llibre a Cornudella, i que possiblement serà una de les que cantarà a la presentació que faré a Reus el proper divendres, acompanyat del guitarrista Toni Just. (Us prometo que jo no cantaré).


Només que em diguis que vols ser al meu cor,
ens tindrem tota la vida.
Si sento el teu amor, la tristesa
s'esvairà enmig dels teus llavis
quan tornis a veure'm.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Balada per a un cantant.

Suggerències del núvols,
pluges de la blava celístia,
tempestes d'una lluna enamorada,
rimes de les rels dels arbres,
estacions florejades per l'Ebre,
sang amant de les roselles
entregades al mirar dels viatgers,
elegies a l'ensopiment,
odes a tot alò que val la pena,
fang enjogalit als pantalons d'un nen,
nuesa d'una platja de tardor,
una terrassa d'estiu plena de vida,
flocs de neu batejats d'amor per l'hivern.

Cançons del cor per als cors.

Tot són metàfores de les cançons de Jesús.
Val molt la pena escoltar-lo.

A. Guiu

Striper ha dit...

Tot un luxe presentar amb aquest acompanyament.