07 de febrer 2009

Vine amb mi, de Jesús Fusté


Per fi en aquesta secció dels dissabtes us puc mostrar una cançó del cantautor que més he escoltat, sense cap dubte, durant el darrer any, des de que vaig escoltar-lo per perimer cop el novembre de 2007 i vam començar una bona amistat de la qual em sento honrat ja que, a més de ser un músic de talent, és una excel·lent persona. Us deixo amb la cançó Vine amb mi, de Jesús Fusté.




Fins ara ha editat dos CDs: Vine amb mi i Lletres d'aigua.
Si us agrada, podeu afegir-vos al grup d' Admiradors de Jesús Fusté al Facebook.
Podeu aconseguir els seus discs aquí.

12 comentaris:

Striper ha dit...

Gracies per compartir aquesta canço em sembla que escoltare al Jesús Fusté , mes vegades.

Guspira ha dit...

El plaer va ser meu. Gràcies per les teves paraules tan amables i els teus mots dedicats, de ben segur que romandran en la meva memòria per sempre més. :)

Bona recomanació, el "vine amb mi" del Jesús Fusté!

Comtessa d´Angeville ha dit...

No la coneixia, i és preciosa!!!

Elna ha dit...

Doncs jo hi era en el moment que va ser creada.

Trini González Francisco ha dit...

És magnífic! Jo l'he escoltat pel Youtube i penso comprar el sedé.

Vivir es una casualidad ha dit...

Quina veu!!!! Se'm posa la pell de gallina. Gràcies per fer-m'ho conèixer. L'escoltaré a partir d'ara :-)

Vivir es una casualidad ha dit...

Per cert, quans cd's té? Son fàcils de trobar a grans superficies tipo FNAC? Gràcies!

Trini González Francisco ha dit...

La seva web encara està en construcció, Vivir..., però si t'interessa (com a mi) comprar el seu darrer disc, o tots dos, els pots trobar aquí

Vivir es una casualidad ha dit...

Moltes gràcies, Trini. Ja m'ho van indicar i ja els he demanat sense sortir de casa. Suposo que en uns dies ja estaran aqui :-)

Trini González Francisco ha dit...

:)...ja ho dic jo que sempre estic a bàbia... :)

Gabriel ha dit...

Ostres quina passada de cançó! M'agrada. Ei, Jesús, gràcies compartir aquesta cançó i fer-nos conèixer aquesta nova veu...Tant debò algún any el convidin per participar a l'Altaveu de St.Boi!!!!

Caputxeta ha dit...

Doncs jo també hi era, quan es va crear aquest disc meravellós