Els
poetes aixequen castells en l’aire, els bojos els habiten i algú, a la vida
real, cobra el lloguer.
Kafka
i la nina que se’n va anar de viatge, de Jordi Sierra
Les
desgràcies que causen els pecats dels homes mai no só nsuficients per esmenar
conductes extraviades. Per això les presons i els prostíbuls sempre estan
plens.
Cal·ligrafies
agòniques, de Miquel Àngel Vidal
No
vaig nèixer llop. A vegades, emperò, he pensat que ningú no neix llop. Potser,
s'esdevé llop.
He
jugat amb llops, de Gabriel Janer Manila
No
m'acabava d'agradar gaire tirar contra persones d'aspecte tan semblant al meu.
El
genet nu, de Joan Giné
-T'estimo.
- Però, què dius? Com Ho
saps? Has estimat algú alguna vegada?
- No, per això ho sé
El
pintor d’ombres, d’Esteban Martín
Quan
dos nàufrags de muntanya s'han fet un tip de riure costa molt més que es matin
a escopetades.
Les
edats d’or, d’Albert Sánchez Piñol
Tot el que un escriu és
suc autobiogràfic, legítima revenja, crit metoditzat. Els llibres, com els
aliments, haurien de dur una etiqueta amb la seua composició: tant per cent de
fel, de libido, de brossa...
L’home manuscrit, de
Manuel Baixauli
No
és millor dependre del moviment que de la immobilitat? D'un riu, que d'un
cadàver?
Dues
cartes, de Slawomir Mrozek
1 comentari:
Sobre el de Kafka, espero no ser mai qui cobra el lloguer.
Publica un comentari a l'entrada