22 d’agost 2018

paraules, pissarres, i literatura al carrer



Fa uns dies, mentre caminava per l'avinguda Generalitat de Tortosa, em va cridar l'atenció una pissarra enmig de la vorera, amb quatre paraules escrites:
-
PENSA
SOMIA
CREU
ATREVEIX-TE
.
De reüll, m'adono que l'establiment que ha posat aquesta pissarra és una perruqueria.
M'agrada aquesta forma de despertar l'atenció mitjançant paraules, i aprofito per proposar una mena de joc a facebook, a veure si endevinen quina mena d'establiment ha posat la pissarra (podeu veure el resultat en aquest enllaç). La gent diu de tot (llibreria, església, agència de viatges, matalasseria...), i algú ho encerta, i algú, fins i tot, que sovint passar per davant, m'informa que es tracta d'Stil Art Perruquers, i que cada setmana canvien el text de la pissarra.
Tot plegat és massa temptador per a mi, els busco per internet i m'hi poso en contacte. Els informo del joc en què són còmplices involuntaris, i els convido a escriure algun dels meus nanocontes a la pissarra. De seguida entren al joc, i vet aquí el primer nanoconte escrit a la seva pissarra.
No és bonica la vida?
Aprofito visitar-los per deixar un exemplar de Postres de músic perquè la seva clientela el llegeixi.