07 de juny 2020

L'Aixeta


Després de molts anys a les xarxes i de publicació de llibres, enceto un nou camí, una nova via de relació amb les lectores i lectors: la meva pàgina a L'Aixeta.
A través d'aquesta pàgina buscaré una relació directa escriptor-lectors, que ja existeix a través de les xarxes xocials (blog, twitter, facebook, youtube, instagram), però amb un mínim compromís per ambdues parts que serveixi per a posar en valor la tasca creativa.
A la meva pàgina de L'Aixeta us podeu subscriure a partir de 2 euros mensuals i tenir accés en primícia a una part de la meva creació micro literària, creada expressament per a aquest espai i, per un major import, tenir drets a llibres dedicats i contes personalitzats.
Això comporta un petit compromís, una fidelitat, un suport que m'ajudarà a la tasca, de vegades feixuga, que comporta remar contra corrent en aquest món de la cultura i, al mateix temps, un incentiu que fomentarà la meva creativitat.
Gràcies per endavant