11 de juny 2021

El vertigen del trapezista, a l'Escola d'Adults




 De tots els setze llibre que he publicat fins ara, sense cap mena de dubte, el que més he treballat, el més comentat, el que més quilòmetres m'ha fet fer amb activitats des de L'Escala fins a Alcúdia de Crespins, és El vertigen del trapezista.

El meu tercer llibre i tercer recull de contes, publicat el 2008, en plena eufòria blocaire, ha estat protagonista de gairebé una vintena de clubs de lectura, n'he parlat en escoles, i algun dels seus relats són un clàssic dels meus recitals.

I el trapezista continua actiu. El passat 3 de juny va ser el protagonista del club de lectura de l'Escola d'Adults de Tortosa, amb qui em vaig reunir a la Biblioteca de Tortosa.

Per a mi fou tot un regal, Vaig recuperar sensacions, vaig recordar relats que tenia al fons de la memòria, i molts anys després, es continuen repetint algun dels comentaris i preguntes que em fan als clubs de lectura.

I és que els llibres no caduquen mai.

Moltes gràcies.