16 de setembre 2022

El vertigen del trapezista, A cau d'orella


 Fa uns dies explicava una activitat al voltant del meu tercer llibre, El vertigen del trapezista, amb la lectura de fragment per part d'Anna Maria Ulldemolins a Alcanar Ràdio.

I ara us n'expico una altra. L'amic escriptor Agustí Clua m'explica que està dedicant 45 minuts a la setmana a llegir El vertigen del trapezista a un home gran amb problemes de mobilitat, i que els està encantant als dos. La iniciativa forma part del programa de les biblioteques de Barcelona A cau d'orella, a través, en el seu cas, de la Biblioteca Sant Pau-Santa Creu.

Em sembla extraordinari, em fa sentir feliç, agraït, emocionat. 

Una alegria més que em dona aquest llibre publicat el 2008, del que he fet més presentacions i que més s'ha comentat en clubs de lectura, i una alegria més que em dona un membre d'aquesta família de lletres que vaig cultivant des de fa tants anys.

Gràcies