16 de setembre 2012

Conteclada 2012. De Postres de músic i bookcrossing

Com ja sabeu, sovint m'agrada practicar el bookcrossing  (en dec portar més de 500), però un percentatge molt baix de vegades m'arriben notícies dels llibres alliberats. Però de tant en tant, m'arriba algun missatge meravellós.
Fa un parell d'anys vaig alliberar un exemplar dels meus Postres de músic a l'estació de França, aprofitant que anava a visitar la Setmana del llibre en català. En arribar a casa vaig trobar un correu de la persona que se l'havia trobat i emportat cap a Tarragona. El llibre ha anat passant de mà en mà fins arribar a la Rat Cebrián, directora de l'Escola Olga Xirinacs de Tarragona, que l'ha llegit amb bons ulls i que ha escollit alguns dels contes del recull per a explicar-los durant un acte de les properes festes de Santa Tecla, la
Conteclada, que tindrà lloc el 17 de setembre, a les 22.30 h. a la plaça del Pallol, 3.
Aquell exemplar que vaig alliberar no podia imaginar un destí millor.
Allí estaré escoltant els meus contes filtrats per l'emoció de la Rat.