02 de gener 2016

Propòsits 2016

Aquest 2016 vindrà carregat de projectes.
Alguns ja estan lligats, com ara l'edició de dos llibres que veuran la llum durant aquest any:
-El recull de contes No és la derrota, sinó el vent, de la col·lecció Maregmàgnum d'Onada Edicions, el títol del qual vaig sometre a votació a les xarxes (sort que no van empatar!)
-La meva primera novel·la, El nostre pitjor enemic, que publicarà Cossetània, com a guanyadora del XXXIII Premi de Narrativa Ribera d'Ebre 2015, i que veurà la llum a finals d'agost.
.
Continuaré amb activitats ja consolidades des de fa molts anys, com la co-coordinació del Club de Lectura de Tortosa, juntament amb Sílvia Panisello, la presentació del programa de televisió a Canal 21, o les Jornades Literàries a Cornudella de Montsant.
.
Espero que enguany es consolidi una iniciativa molt recent, els diLLUMS d'arts al Forn.
.
Espero poder visitar algun centre d'ensenyament, convidat a través del programa Autors a les aules, una de les meves activitats preferides, i, en resum, fer agluna de les motes activitats del meu catàleg, que podeu consultar en aquest enllaç. de moment, la més propera serà l'assistència al Club de lectura de Campredó
.
I em proposo com a gran repte aconseguir l'edició d'algun dels contes infantils que je escrit i que romanen inèdits des de fa anys (algun editor interessat a la sala?)

1 comentari:

Josep ha dit...

Jo no tinc cap propòsit: segur que no em decebré (més) del que ja estic.