01 de gener 2017

Desitjos literaris de 2017

Hola 2017
Tot i ser tant jove, ja suportes una forta càrrega de desitjos i esperances que tothom diposita en tu. Tranquil, a poc a poc tot es posarà al puesto, i no vulguis complir tots els somnis la primera setmana setmana; et queden 365 dies per endavant. Però tampoc no t’adormis, que les il·lusions són moltes i tens moooooolta feina. Per la part que em toca, t’ajudaré tan com pugui, amb la meva humil força, i les ganes que encara resten intactes al desànim.
Els meus propòsits en l’àmbit literari?
.
-Veure la propera distribució del meu 13è llibre, del qual ja en tinc exemplars a casa. Es tracta d’una mena de dietari especial que es titula La vida darrere de l’aparador (L’experiència d’un escriptor a quinze comerços de Tortosa), que publica Onada Edicions.
-Aconseguir la publicació dels contes infantils que tinc escrits (algun ja mig il·lustrat). Hi ha algun editor interessat a la sala?
-Esperar a veure quin dels meus llibres inèdits es disposarà a ser el següent a publicar-se (la novel·la finalista del Premi de novel·la breu de Mollerussa, un aprell de reculls de contes breus per a adults, un poemari, dietaris, nancontes, desdefinicions…?)
-Posar fil a l’agulla a la tercera novel·la que, mandrosament, fa mesos (uns 30) em ronda pel cap.
-Xalar amb l’escriptura quasi improvisada de contes, i contes, i contes i versos.
-Visitar alguna escola gràcies al programa Autors a lesaules (ja tinc confirmada l’assistència a l’Escola de Remolins).
-Seguir amb el Club de lectura de Tortosa i el programa Tens un racó dalt del món a Canal 21.

-Deixar-me endur per les sorpreses que m'esperen, i sorprendre.

1 comentari:

Oliva ha dit...

...I VOLS QUE VAGI XINO-XANO?.XIQUET,JO SI FOS TU VOLDRIA BRILLO,MOLT BRILLO¡¡¡.