23 d’octubre 2019

Tinta negra, a les Jornades de les Lletres Ebrenques



19 d’octubre de 2019. Taula rodona sobre gènere negre durant les  XIV Jornades de les Lletres Ebrenques a Amposta, conduïda per Daniela Gil, on es reuneix un bon nombre d’autors i autores.
Prenc nota d’alguna de les frases de cadascun:
Margarida Artizeta: Mai no dono pistes falses; sempre busco algú que pringui.
Josep Viñas: Sempre et quedes amb ganes d’escriure més sobre alguns secundaris.
Anna Moner: M’agrada matar literàriament i allò de bell que hi ha a l’abisme, l’horror agradable.
Àngel Burgas: Parteixo des d’imatges amb què formo trencaclosques, i m’esforço perquè tinguin un sentit.
Paz Castelló: Sóc una assassina en sèrie amb ànima de poeta.
Fàtima Llambrich: Alterno informacions essencials amb d’altres per a oxigenar; intento posar ordre dins del caos.
Montse Sanjuán: No tinc por al full en blanc, quan m’hi poso sé què vull dir. Les persones justifiquen qualsevol acte.
Àngela Pfitzner: Quan escrius, el viatge és l’hòstia; vomito allò que em commou. El mar no porta cossos amb sabates.
Maria Carme Roca: Els malvats són atractius; volem saber per què es deixen anar.