17 de novembre 2022

Dubtes i incerteses davant d'un poemari, o com arriba al meu nou llibre a Ràpita Poètica

 Ja abans de la pandèmia havia quedat amb l'amic i escriptor Eduardo Margaretto, que em publicaria un llibre a la col·lecció L'Escrita que edita a través de l'Associació Mar de fora, de La Ràpita.

L'any 2018, amb un conjunt de poemes que es deia La casa vaig guanyar el IV Premi Lluís de Montsià, i tenia sentit que aquest poemari, ampliat i revisat amb el temps, fos l'objecte d'aquest llibre.

Abans d'aquest estiu vam decidir posar fil a l'agulla, i presentar el llibre en el marc de la quarta edició de Ràpita poètica, i coincidint amb el 5è aniversari de Mar de fora.

La decisió d'arribar a la recta final del llibre em va fer revisar-lo de dalt a baix, i començaren els dubtes, i intercanvi de missatges amb Eduardo.

Vaig creure que seria interessant i divertit recollir els nostres àudios de whatsapp, i mostrar aquestes indecisions i impotències, però també la inquebrantable decisió de seguir endavant, amb humor i amistat. Eduardo j jo, editor i escriptor, però sobretot amics, ens en riem de nosaltres mateixos, sense defallir, i portant a bon port el  nostre projecte, com podreu comprovar.