24 de març 2013

El millor turisme possible


Ahir, obertura de l'antic pont del tren a Tortosa, reconvertit en via verda, pintat de roig i amb terra de fusta, per al trànsit a peu i en bicicleta. Molts tortosins i tortosines descobreixen una nova vista de la seva ciutat. El millor dels turismes.
Recordo el primer cop que vaig passar aquest pont, en tren, camí de la mili i, sobretot, la tornada. Es va aturar una bona estona a l'estació i vaig aprofitar per baixar, cercar una cabina, que encara hi és, i trucar a casa meva: ja arribo, ja estic a Catalunya! Poc em podia imaginar llavors, que anys després viuria en aquesta ciutat i que travessaria el pont a peu amb la meva dona i el meu fill. Transitar per la vida ens regala sorpreses; el millor dels turismes.

1 comentari:

Glo.Bos.blog ha dit...

Un post ben emotiu. Enhorabona per aquest espai guanyat pel lleure!