10 de gener 2019

Cites literàries


La vida decep i els somnis no, almenys si no es converteixen en il·lusions.
El gos suïcida, de Jordi Tiñena
 .
He descobert que la medalla no era d’or de veritat, que en realitat és de plàstic negre, pintat amb esprai daurat.
Els llops ja no viuen als boscos, de Teresa Saborit
 .
Necessitar no és escollir; per escollir has de poder prescindir del que esculls
Haru, de Flàvia Company
  .
Van estar una bona estona sense dir-se res, mirant fixament la flama de la llàntia d'oli, com éssers buits i indefensos
1937, de Joaquim Biendicho
 .
 El cel no em sembla una cosa tan atractiva. Que jo sàpiga, només hi ha una munió d'àngels cantant nadales i tot brilla en excés, o sigui que m'asseguraré que m'enterrin amb ulleres de sol.
La meva germana viu sobre la llar de foc, d'Annabel Pitcher