25 de juliol 2020

Vincle creatiu


Després de molts anys d'oferir gratuïtament la meva creació literària a les xarxes, després de molts anys de veure com els drets d'autor dels llibres que publico no paren de minvar, intento trobar un nou vincle amb vosaltres, de forma que la meva creativitat us arribi de forma directa, diària i sense intermediaris, a canvi d'un petit compromís per part vostra, de dos euros al mes, fent-vos mecenes a la meva pàgina de L'Aixeta.
Soc conscient que aquest compromís que us demano té molt de generositat per part vostra, que la creació literària on teniu accés de forma gratuïta és inacabable i, per això, la meva gratitud és immensa amb els tres primers mecenes de què gaudeixo en aquest moment, i amb els que vindran. 
Aquests, per a mi, tres herois, mantenen viva la flama d'aquesta utopia, i representen un estímul per a crear al recinte limitat que és aquesta nostra pàgina de L'Aixeta que sense dubte, anirà creixent en idees, a mesura que s'afegeixin mecenes. 
Les matemàtiques són precises i clares, i podeu deduir que no em faré ric; simplement es tracta de dignificar una mica la tasca creativa.
Moltes gràcies.