16 de juny 2024

Dinar tertúlia a Tarragona



 Ahir, convidat per Joel Santamaria, participo a un dinar literari de l'Associació Literària del Camp de Tarragona Associació Literària del Camp de Tarragona, al restaurant Les Coques de Tarragona. Allí em trobo amb vells amics com Conxita Jiménez, Francesc Valls Calçada, i Josep Lleixà "Fifo", i coincideixo amb Jordi Manzanares, Adrià Gil, Àngel Casas.

A l'inici Joel Santamaria fa un resum de la meva trajectòria literària, incidint sobretot en el llibre Postres de músic, que continua guanyant amics i fent parlar, dos dècades després d'haver-lo escrit.

Jo els parlo de la meva evolució, dels diferents gèneres que ara m'atrauen més, com el dietarisme, i els llegeixo algun conte inèdit.

Segur que teixirem més llaços entre Tarragona i les Terres de l'Ebre.