17 de juny 2013

Guia de lectura

Fa uns anys, l'Araceli Aguiló i l'Emigdi Subirats van fer una Guia de Lectura de la meva obra per al programa Itineraris de Lectura de la Institució de les Lletres Catalanes.
Podeu llegir la guia en aquest enllaç.
El programa Itineraris de Lectura és una de les grans joies per a mi, i cada cop que m'avisen que algun centre escolar està interessat en la meva presència m'ho prenc com un gran èxit. Això, per sort, va passant cada curs, i espero que el proper no sigui una excepció, perquè em carrega d'energia positiva.
Més informació sobre aquests programa en aquest enllaç.

2 comentaris:

Josep ha dit...

A mi també m'agradaria que m'estudiessen a les escoles...

Jesús M. Tibau ha dit...

més que m'estudiïn, el que es tracta és que tinguin el contacte directe amb un escriptor, que vegin que no és un ésser d'un altre planeta allunyat d'ells, mostrar-los el meu amor per l'escriptura, motivar-los a llegir, a escriure