17 de març 2015

Òpera en texans

Els rànquings sovint apareixen per tot arreu. Jo també estic temptat de fer els meus propis rànquings: llistes dels meus llibres preferits, les pel·lícules, les cançons. Si no ho faig, potser és pel meu caràcter indecís, per la impossibilitat de tancar la llista i coimentre alguna injustícia.
Però si ara mateix hagués de fer una llista dels millors programes de televió, segurament  inclouria Òpera en texans, conduït per Ramon Gener i que emetia Televisió de Catalunya i ara es pot veure a La 2 amb el nom de This is opera.
Una magnífica demostració del bé que combina la música, la cultura, la diversió, l'emoció, la passió, la vehemència, l'enginy, l'originalitat, el talent... Me'n miraria un darrere l'altre, si tingués més temps.
Gràcies per aquest regal a qui ho hagi fet possible.