Avui al diari El Punt-Avui, en un article de LLuís Tort que porta per títol "Relat breu, el gran incomprès" parlant dels contes en general, i del llibre A voltes, un planeta (Cossetània Edicions), en concret, juntament amb altres companys de gènere, pobres.
Vent de llibertat
Fa 44 minuts
2 comentaris:
Companys de gènere i, almenys un, company bloguer també. ;-)
Per cert, deixa'm dir-te que ja he llegit el teu "A voltes, un planeta" i que m'ha agradat molt, potser el que més de la teva bibliografia. En els reculls de contes, ja ho saps, és ben normal que no tots agradin igual, però aquesta "guia de viatges" l'he gaudit de la primera a l'última pàgina. M'ho he passat la mar de bé llegint-lo i se m'ha fet molt curt. No sé si tens previstos més "viatges" (a aquest mateix planeta o a un altre) en un futur?
moltes gràcies, em fas content, jo m'ho vaig passar molt bé escrivint-lo. Un parell d'anys després d'escriure'l, em van quedar ganes de més, i vaig publicar una sèrie a La Veu del País Valencià amb un estil similar, que pots llegir a http://jmtibau.blogspot.com/search/label/viatgesinaudits
Publica un comentari a l'entrada