Sovint atenc gent a l’Ajuntament que vénen
a queixar-se d’alguna cosa, d’algun fanal que no funciona al seu carrer des de
fa dies, d’un tram de vorera enfonsada, d’un arbre que cal podar o que s’ha
podat massa. Quan ja he pres nota de totes les dades i els comento que passaré
l’avís a l’encarregat de torn, tornen a començar de nou i m’exposen una altra
vegada tota la queixa, fins al més mínim detall. Això passa, sobretot, quan es
tracta de persones grans. Potser troben que hem acabat massa de pressa, que cal
subratllar amb la repetició la seva demanda, que així els farem més cas. Potser
és que són més de paraules, que de camps de dades.
Presentació de Feridura.
Fa 43 minuts
1 comentari:
Potser el que falta és el camp "ho ha repetit varies vegades" i poder posar la " X " .
Més seriosament, pel que tinc comprovat, efectivament, sobre tot, és cosa de gent molt gran.
El que no saben és que de les queixes, massa sovint, se'n fa cas depenent de qui les fa i, sobre tot, a qui les fas.
Publica un comentari a l'entrada