04 de novembre 2011

Tres dies, tres actes

Aquest cap de setmana és ple d’actes on hi tinc una petita part de protagonisme, tot i que sigui a distància:


Divendres, 4 de novembre. Falset, 20.00 h. Biblioteca. Presentació del llibre col·lectiu Poesia a la frontera, de March Editor, on col·laboro amb 3 poemes juntament amb altres 90 autors/es. Participaran a l’acte els poetes prioratins inclosos al llibre.

Dissabte, 5 de novembre, 22.00 h. Mont-roig, Sala K1. Estrena de l’espectacle de titelles per a adults Petits fours, de la companyia L’invisible titelles, i que inclou un monòleg basat en le meu conte “Un problema d’imatge”, inclòs a Una sortida digna.

Diumenge, 6 de novembre, 18.00 h. Reus, sala Santa Llúcia. Representació de l’espectacle teatral Una sortida digna, del grup TEBAC, basat en un recull de relats del meu llibre homònim, amb la mort com a fil conductor, vista amb tendresa i humor.

3 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Un al dia és un bon ritme....Que vagi bé

Joan Reverté ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Joan Reverté ha dit...

esta be! deus tenir una agenda gran. Jo pateixo un veritable problema amb les agendes, quan mes feina tinc es els caps de setmana i l'espai per escriure a l'agenda sempre es mes petit. Per cert el Vampir esta descansant hores d'ara per l'estrena de demà ep Això si aquesta nit no surt a "sopar fora" cosa que ho dubte perque es queixava de reuma i amb la pluja que cau......Salutacions