02 de gener 2023

rodons com un pizza

 Fa una colla de mesos em registro com a client a la web d’una pizzeria, per a aprofitar uns punts que regalen per a futurs sortejos i descomptes.

Avui m’envien un correu on diuen que em troben a faltar. Per uns moments em fan sentir malament, i me’ls imagino lamentant la meva absència entre bols de mozzarella, tonyina, tomaca o pernil. Obvio que deu tractar-se d’un correu autòmtic que envien a tots els clients, després de determinat temps sense deixar constància de cap comanda. Vull creure que m’enyoren a mi de forma especial i individual, que ha sortit el meu nom mentre preparaven la massa amb les mans, sobre el taulell empolsat de farina. Sembla bona tàctica, això d’apel·lar als sentiments de la clientela. Ho provaré: fa temps que no compreu un llibre meu? Els meus llibre i jo us enyorem.

Vull creure que algun dels meus contes són rodons com una pizza.