Fa uns dies, des de la meva feina de l'Ajuntament, havia de buscar una clau que necessitava l'empresa de neteja per a obrir una reixa i accedir a un passadís que es troba a les muralles de Tortosa. Vam pensar que en podrien saber alguna cosa al Serveis Territorials de Cultura, així que hi vaig trucar preguntant per la clau, amb l'encert que em va respondre l'Andreu Carranza, amb la qual cosa de seguida es va posar en mig de la conversa una altra clau.
el final d'una memòria
Fa 3 hores
7 comentaris:
Cony em sembla que al menys també fara falta un llapis.
hola querido amigo, te traigo un cordial saludo desde mi tierra, lastima no saber leer tu idioma, en fin el cariño es el mismo chao gracias por todas tus visitas.
El títol pot donar a entendre que no es pot ser un funcionari escriptor...
Des d'aquí sembla més atractiva la segona clau que la primera.
Hola Jesús paso a dejarte un saludo,que tengas buen día. Hoy no entendí bien lo escrito,me falta mucho para aprender tu idioma,pero volveré con más tiempo y lo volveré a traducir.perdona no uso traductores porque asi aprendo tu idioma.
Hola jesus!
Gracias amigo por la visita y trataremos de bañarnos sin cantar! me encanto tu consejo!
petonets molt fort desde Argentina!
Isol, gracias por el esfuerzo de intentar entender el catalan. Te costará captar el significado de este post si no sabes que Andreu Carranza es tambiés escritor y ha publicado un libro de gran éxito llamado La clau Gaudí.
Publica un comentari a l'entrada