22 d’abril 2007

Joc literari II: intenta resoldre l’anagrama.


Fa uns dies vaig tenir la idea de proposar un joc literari on havíeu d’endevinar l’autor i el títol d’una obra de la quan en posava dos fragments incomplets, que també havíeu de completar.
Estic molt satisfet, tenint en compte el poc temps que funciona el bloc, ja que he rebut fins ara diversos comentaris al bloc i moltes respostes a l’adreça del Club de Lectura de Tortosa, totes elles engrecant-me a continuar amb aquesta iniciativa, i algunes fent uns comentaris molt complets sobre la novel·la.
No diré encara la solució, per si algú més vol jugar.

Avui us proposo un nou repte. Es tracta de descobrir què s’amaga darrere d’aquest anagrama literari: RIU BO JA ENS ABASTA.

Com a l’anterior joc, podeu escriure comentaris o enviar-me la resposta a jesusimaite(arrova)gmail.com
Em comprometo a sortejar entre tots els participants d’aquests dos jocs que us he proposats un premi. Ja el tinc pensat, però m’agrada mantenir-ho en suspens, tot i que us avanço que no serà en metàl·lic.
Animeu-vos a participar!
Jesús M. Tibau

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ho sento però l'anagrameta ja m'està tocant el nas,em dones una pista?o m'envies aspirina.