18 de juliol 2010

Reaccions a El vertigen del trapezista

Em fa gràcia anar recollint totes les reaccions que provoca a la xarxa El vertigen del trapezista. Espero que aquest post vagi incrementant-se amb noves aportacions. Si en sabeu d'alguna més, us agrairé que m'aviseu.
Gràcies a tothom.

Cossetània Edicions
Els llibres de Proa Premià
Cornudellaweb
Serret blog
La garrofa de Mont-roig
De tard en tard
Biblioteca IES Sòl de Riu
Llibresebrencs
La Via Augusta
Lletres colomenques
De Roquetes vinc... a Tortosa baixo
Beaba
Ciutat oci
Ràdio activitat
Filant prim
El basar de les espècies
La Marfanta
Emigdi Subirats
TEVEON
El Punt
Jesús Ferré
De tard en tard
Blog de Cossetània
Cornudellaweb
Filant prim: comentari
Fundació Pedrolo
Serretblog
Tu mateix
La cullerada
TEVEON
El bloc de Carme Pla
Tot és possible
Rondalles a la vora del foc
Biblioteca de Roquetes
Entrellum
Capvespre
L'hort de la bajoqueta

Terra de llibres
El blog del Sr. Boix
L'hora del lector (min 19)
Que el llegir no em faci perdre l'escriure
Vilaplou
Ones de llibres
Diari de la Mar
Todo al borde de la nada
Nau Argos
A l'atzar agraeixo
Joan Pinyol
Bauen Blog
Raons que rimen
Diccitionari
Club de Lectura Narcís Oller
Raons que rimen
El cuirassat Potemkin
Biblioteca Víctor Català
Tricària
L'asgorfa
Jesús Ferré
El bloc de la Jaka
Terra de llibres
El racó del llibre
De res, massa
Malerudeveure't
Llum de dona
Cròniques sota el mugró
Paranoia 68
El Penjoll
Biblioteca Joan Miró
Col·lecció de moments
Què llegeixes
+ que mil palabras
Lletra
Helena Bonals a Què llegeixes
Helena Bonals a Anticànons
Jacme a Library things
Nàufragiobrer
Sala de Premsa Cossetània
Cròniques del meu món
Bloc de butxaca
El semàfor
Adbega

7 comentaris:

Ferdinand ha dit...

Ja pots afegir la meva.

Salut company. Tot i la crítica, algun dia ens trobem i em signes el llibre.

I pensa't això de novelar els 2 primers contes, sobrtot el 1er d'ells.

Striper ha dit...

Molt Bé!!!!

Anònim ha dit...

La meva enhorabona més sincera, tant per la repercussió que té com per la bona crítica :)

Cèlia ha dit...

I en compto seixanta! És que el llibre s'ho val!

Anònim ha dit...

yo también ando con libro reciente, jesús

mi saludo

Striper ha dit...

Ostres un bon grapat!!

bajoqueta ha dit...

L'hort de bajoqueta està tancat, i ara veig que l'enllaç és a una pàgina que no és la meua... està malament o és que tinc invadit l'hort d'extraterrestres? jajaja.

Com a mínim saps que està gent hem disfrutat amb el llibre, i els que se l'han llegit i estan callats :)