05 de juliol 2010

3a Jornada literària de Cornudella de Montsant


Em plau anunciar-vos que el proper 10 de juliol, tindrà lloc la 3a Jornada Literària de Cornudella de Montsant, que coordino al meu poble.
Una nova ocasió per a fer conèixer uns quants autors/es al meu poble, i a la inversa.
Una nova ocasió per a conèixer-nos entre nosaltres mateixos, i per això convido autors de les Terres de l'Ebre, del Priorat, del Camp de Tarragona i, enguany, també del País Valencià, perquè sumar ens farà forts.
Una nova ocasió per a difondre la nostra cultura, que és una bona manera de reivindicar el nostre país, un dia en què manifestar-se sembla l'única sortida que ens queda, tot i que no sigui veritat.

La Jornada seguirà una estructura similar a anys anteriors: breu presentació i lectura de fragments per parts dels autors/es convidats, espectacle musical, de nou a càrrec de Jesús Fusté, i sopar de germanor literària. Enguany, però, estic molt satisfet que més gent del poble vulgui participar, per la qual cosa hem organitzat una lectura de fragments d'Incerta Glòria, de Joan Sales.

El programa de la Jornada és el següent:

18.30 h. Lectura de fragments de les seves obres per part dels seus autors i autores:

Cinta Arasa: Arran de l’Ebre
David Martí: Les bruixes d’Arnes
Ignasi Revés
: Oli en un llum
Joan Giné: El genet nu
Jordi Pijoan-López: Sang culé
Manel Alonso: Si em parles del desig
Pilar Garriga: Un estiu a Tacugama
Vicent Sanz: Partida

19.30 h. Homenatge a Joan Sales, un dels autors decisius per a la literatura catalana del s.XX, que visqué els seus últims anys a Siurana. Gent de Cornudella llegirà fragments de la seva novel·la Incerta glòria.

20.00 h. Espectacle musical Lletres d’aigua, de Jesús Fusté i el seu grup.



23.30 h. Ball de Sant Cristòfol amb el Grup Sabor d’Abans. Es repartirà vi i coca per tots els assistents.
.
Per a obrir boca, us convido a visitar la meva galeria de fotos del poble i de la Jornada de l'any passat.

4 comentaris:

Ignasi Revés ha dit...

Fins dissabte!

Anònim ha dit...

Si és el cas, m'apunto també a llegir Incerta glòria.

Jordi Casanovas ha dit...

ho he vist al 3/24.cat

Striper ha dit...

Un poble molt viu culturalment!