01 d’abril 2009

102è joc literari


Comença el mes d'abril amb nou premi i el 102è joc literari, després de la ressaca del 100è joc literari, el resultat del qual ja us comentaré properament.

Com podeu veure, a la imatge d'avui apareixen dos escriptors i una escriptora, i tres colors. El joc consisteix a relacionar els escriptors amb el nom del color corresponent que apareix al títol d'una de les seves obres. Heu d'enviar el nom dels autors i els títols de les seves obres a jesusimaite@gmail.com , juntament amb el nom i població si és el primer cop que participeu.

D'aquesta manera començareu a acumular punts per al sorteig mensual, que aquest abril té com a premi un meravellós dibuix cedit per Ignasi Blanch.
.
El termini per a participar a qualsevol dels jocs d'aquest mes és el 5 de maig.
.
.
Demà diré el nom del guanyador/a del sorteig del mes passat i diré les solucions dels jocs. Podeu trobar les solucions del 100è joc literari a cadascun del blogs col·laboradors.

10 comentaris:

òscar ha dit...

m'hen falla un; iniciarem investigacions literàries!!!

Kudifamily ha dit...

caram!
Amb l'últim m'he encallat... comencem bé...

Jordi Casanovas ha dit...

em falla el del barret

JJMiracle ha dit...

Uf, veig que no sóc l'únic… :-D

JJMiracle ha dit...

Per fi!!! Ara espero que estigui bé…

Striper ha dit...

Dubrto del nom de unescriptor pero em poso a investigar.

Kudifamily ha dit...

Tinc un problema amb el del barret: el somio!!!
Quina ràbia que fa quan et sona tant i tant la cara d'algú i no saps situar-lo... Aaaaggghhhh

LaMirandolina ha dit...

A mi me'n fallen dos. :( Malament, molt malament.

Kudifamily ha dit...

Tibaaaau... una pisteta pel del barret???????
Vaaaaaaaa....

bajoqueta ha dit...

Jo estic igual, amb lo del barret... i això que me sona moltíssim :)