31 de març 2009

Premi jocs literaris d'abril


El premi dels jocs literaris del mes d'abril és tot un luxe. Fa setmanes que el tinc a casa, dins d'una vitrina al meu despatx des d'on em mira, i confesso que costarà desprendre-me'n. Es tracta d'un dibuix original de l'il·lustrador Ignasi Blanch que va realitzar en motiu del seu treball per al llibre Alícia i el país de les meravelles.

Ignasi Blanch és un dibuixant roquetenc que ha il·lustrat molts llibres, ha col·laborat en multitud de projectes, i sempre amb el seu estil característic. Li agraeixo profundament la cessió d'aquesta obra.

Demà mateix ja podeu començar a acumular números per al sorteig. El termini per a participar a qualsevol dels jocs del mes d'abril acabarà el 5 de maig. L'endemà faré el sorteig entre tothom que encerti algun dels jocs.
.
Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.

I s'esgoten les últimes hores per a participar als jocs de març, fins les 24.00 h!!!

12 comentaris:

Striper ha dit...

Potser deixi d3 badar i participi.

Laura Dalmau ha dit...

Tot un il·lustrador bellíssim!

Sadurní ha dit...

M'agrada molt el dibuix. A veure si algun mes em trec la mandra de sobre i començo a participar com cal.

Salutacions,
S.

Mortadel.la ha dit...

Oh! Quina il.lustració més bonica "Alicia", també un dels meus contes preferits de quan era petita!
Jo "Josep Mª" (broma eh?) no serveixo pels concursos mira! que hi farem! Un regal preciós pel qui se l'enporti!! Una delicia! felicita a l'artista de part meva.

Gabriel ha dit...

Quin luxe de premi. Francament molt bonica!

Unknown ha dit...

Ets una caixa de sorpreses

USD ha dit...

bonic premi

Ignasi Blanch ha dit...

Hola Jesús i companys del Blog!
La il·lustració del premi forma part de les prèvies a les definitives per al llibre "Alícia". Aquestes mateixes han estat escollides per a formar part de la Biennal de Bratislava 2009. M'agradaria que la guanyadora o guanyador, gaudeixi de la il·lustració amb la mateixa estima que l'autor Àngel Burgas i jo vam dedicar a l'adaptació del clàssic de Lewis Carroll. Sort!

bajoqueta ha dit...

M'encanten los dibuixos d'Ignasi. Cada cop que veig los que hi ha penjats a la Biblioteca de Roquetes no puc parar de mirar-los. Tenen un estil molt especial.

Cèlia ha dit...

Quina preciositat, a mi també em costaria fer aquest regal...

Kudifamily ha dit...

Crec que aquest mes encara m'hi esforçaré més!!! ( i després, que la sort decideixi...)

Mon ha dit...

bon i molt maco premi