25 de març 2009

101è joc literari


Després de l'infern que us he fet passat amb l'últim joc, i tenint en compte que l'existència del purgatori es troba en dubte, jo diria que el joc d'avui és molt fàcil, gairebé com arribar al cel.

Com veieu, la pista és un conegut dibuix de El Jueves, tot i que el llibre que busqueu és molt més seriós i antic (i no és la Bíblia).

Com sempre, heu d'enviar la solució (títol i autor del llibre) a jesusimaite@gmail.com juntament amb el vostre nom i població si participeu per primera vegada.

participeu i acumuleu punts per al sorteig del premi del mes: un lot de llibres de Cossetània edicions. El termini acaba el 31 de març.

.
Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.


11 comentaris:

sargantana ha dit...

ostres!! vaig tard!! encara m'estic berallant amb l'ultim...jajajja

Striper ha dit...

M'agrADA MOLT EL JUEVES I AQUEST DIBUJANT EN CONCRET.

Anònim ha dit...

Jo n'he trobat un que sembla que quadra amb la pista, però tinc el cap tan ple de llibres, autors i fragments inicials que potser em diràs que ni m'hi acosto :-)
Per cert, si el 100è Joc literari s'assembla a l'infern jo m'ho he passat tan bé fent-lo que potser no val la pena ser uns "bons nois" tota la vida per guanyar-nos el cel ;-)

rebaixes ha dit...

Res, que aquí sempre es dia de treball. Una sènia que no para... Que no s'adormi el matxo que tira, ha fet ja més rodones... Anton.

Carme Rosanas ha dit...

Doncs de moment no m'inspira res de res AQUESTA PISTA...

Anònim ha dit...

Ai! Jesús!!! (mai millor dit), tinc un jaleo mental amb els jocs que no m'aclaro... m'has agafat en unes setmanetes en les que em costa concentrar-me. Disculpa'm i felicitats per tot el que estàs fent entre el móm blocaire. Una abraçada molt forta. És d'admirar la feina que fas... Ets com una màquina? No pares!!!!

Hada Isol ♥ ha dit...

Pues yo estoy muy lejos para participar pero me divierto mucho aprendiendo!
un abrazo!

captaire ha dit...

Se me n'acut un, però és tan fàcil i evident que no m'ho crec!!

rits ha dit...

Jesús, si encara no m'hi he pogut posar amb el 100!!!

Cèlia ha dit...

Ui, els xiquets i jo encara anem buscant llibres, no podem córrer més!

zel ha dit...

No et canses mai, tu? Vols fer el favor de descansar? Els dissabtes pels hebreus i els diumenges pels...catòlics, apa, estàs avisat! jejeje