15 d’abril 2009

104è joc literari


Avui arriba el 104è joc literari, el de tipus creatiu que proposo cada mes. En aquest cas es tracta d'escriure un text breu, entre 100 i 200 paraules, basat precisament en la imatge que al mateix temps és el premi mensual: aquesta xiqueta llegint un llibre dalt d'un arbre.

Totes les participacions rebran punts per al sorteig del premi d'aquest mes: el dibuix cedit pel roquetenc Ignasi Blanch i que tinc a poc més d'un metre del meu escriptori, mirant-me tendrament.

Heu d'enviar-me el text a jesusimaite@gmail.com , juntament amb el nom i població si és el primer cop que participeu.

Si sou blocaires, us proposo que pengeu el text al vostre blog i que m'envieu l'enllaç. També demano especialment , i em faria molta il·lusió, la participació dels centres d'ensenyament a través de la difusió del profesorat; puc dir amb orgull que aquesta secció està recomanada a la secció d'enllaços d'interès de llengiua catalana a la web EDU365 del Departament d'Educació.
.
El termini per a participar a qualsevol dels jocs d'aquest mes és el 5 de maig.

12 comentaris:

Araceli Merino ha dit...

Jesés, moltes gràcies per la teva visita al meu blog. Malauradament no em sento capaç de participar en el joc literari que proposes. Crec que se'm dóna millor fer fotos que escriure. En qualsevol cas m'agrada llegir! Felicitats pel blog

Mortadel.la ha dit...

Yupiiiiiiiiii! L'únic joc on em veig capaç de participar!

Montse ha dit...

espero poder participar, enmig de mil i escaig assumptes que em tenen atrapada fins al moll de l'os.
Una abraçada i endavant les atxes!

felicitats per això de l'EDU

rebaixes ha dit...

A veure si ens surt de la font un raget d'aigua i l'aprofitem ben dirigida. Anton.

Assumpta ha dit...

Ho intentaré :-)

sargantana ha dit...

ja s'esveloten les neurones....i comença a sortir fum.
aviam si en treurem algo de profit!!
provocador!!
;-) un bes

Josep M. Sansalvador ha dit...

A veure si demà tinc una estona i ho enllesteixo. Ja saps que per a mi és un joc ben especial, aquest !

USD ha dit...

bona iniciativa

Striper ha dit...

Haviat tindras el meu escrit.

Rosalita ha dit...

Què bé! el meu joc preferit! te l'he penjat al bloc, dedicat als cuentistes com tu :)

Ma-Poc ha dit...

mmm... aviat penjaré alguna proposta ;). m'encanta el joc de tipus creatiu...

Assumpta ha dit...

A mi, això d'entre cent i dos-centes paraules em mata. Escric i despres retallo i retallo i al final ja no queda res...

No en sé :-)
Soc un autèntic "rotllo" en el sentit més literal de la paraula... aisssss