04 de març 2020

A mig camí de la incertesa, al Diari de Tarragona


Entrevista amb Glòria Aznar al Diari de Tarragona, per parlar del llibre A mig camí de la incertesa (Cossetània Edicions).
Després d'una amable conversa telefònica, en què noto que s'ha llegit uns quants dels relats, Glòria titula l'article "Les petites coses que ens fan humans".
De vegades, l'autor no sap ben bé com definir allò que escriu, sobretot, com és el meu cas, quan escriu sense pretensions d'arribar enlloc, simplement pel goig o la necessitat d'escriure, tot i que de forma inevitable, les paraules sempre et portin pel camí de les emocions.
Aquest cop aprofito de nou una definició que em va regalar l'amic Jesús Fusté: contes humans.
Opinar sobre els meus contes no m'agrada tant com escoltar quina reacció ha provocat en les persones que els llegeixen.
Propers actes en què us convido a vindre a parlar dels meus contes:
-05/03 Biblioteca de Tortosa. 19.30
-11/04 Llibreria Llapis de Falset, al matí
-14/04 LLibreria La Capona de Tarragona
-25/04 Cornudella de MOntsant