01 d’octubre 2008

76è joc literari

Comencen els jocs literaris del mes d'octubre amb la imatge de dos protagonistes de la literatura catalana com a pista. La pregunta d'avui és molt breu: quin és l'ofici, de 13 lletres segons l'autora, de la protagonista del llibre?
Com cada setmana, heu d'enviar les respostes a jesusimaite@gmail.com, juntament amb el nom i població.

Com vaig informar ahir, el premi del mes serà un lot de música d'autors ebrencs.

El termini per a participar als jocs literaris del mes d'octure és el 4 de novembre.

Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.

4 comentaris:

Òscar Cavero 100% ha dit...

un dia destos me ficare a juGAR però ni crec ue l'encerrti ni crec que guanyi jeje!!

Maria ha dit...

crec que ja ho tinc! aquesta vegada m'ha agradat especialment.

Maria

rebaixes ha dit...

Em quedaré a casa. És un ball que no mi van els peus... L'avi Anton.

Striper ha dit...

Em poso a pensar.