22 d’octubre 2008

79è joc literari

Ja hem arribat al 79è d'aquests jocs literaris que proposo tots els dimecres, el quart del mes d'octubre amb el qual podreu aconseguir més números pel premi del mes : un lot de música d'autors ebrencs.

Avui us proposo una mena d'enigma per a endevinar el títol d'un llibre i el seu autor/a:

El llibre comença amb El preu, tot just quan eres dempeus damunt del billar, i s'acaba amb La fi de la festa.

Us sembla difícil? Doncs podreu trobar un parell de pistes relacionades amb el llibre i amb l'autor en aquests dos blogs:
Et vaig veure en un somriure
Nuesa literària


Com cada setmana, heu d'enviar les respostes a jesusimaite@gmail.com, juntament amb el nom i població.

El termini per a participar als jocs literaris del mes d'octure és el 4 de novembre.

Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.

8 comentaris:

Striper ha dit...

poso a rutllar les neurones.

Òscar Cavero 100% ha dit...

ha jugar com sempre no falla!

Anònim ha dit...

Al blog "Nuesa liter+aria" i no veix l'imatge.
Ma. Teresa

Anònim ha dit...

ja he troba l'imatge. M. tERESA

Adrià ha dit...

hola, acabo de descobrir aquest bloc gràcies al de nuesa literària i m'agrada, està força bé.

A més, ja tinc la resposta del joc literari.... xd
ara l'envio

Unknown ha dit...

UF, ens faràs pensar molt...

Anònim ha dit...

Ja el tinc, la veritat és que és un bon llibre i un bon autor.
Em va agradar molt i alhora tot un país...
Imma

e. ha dit...

m'estic aficionant als jocs literaris :)