29 d’octubre 2008

80è joc literari

Ja hem arribat al 80è d'aquests jocs literaris que proposo tots els dimecres, i l'últim del mes d'octubre. Això vol dir que s'acaben les oportunitats d'obtenir números pel premi del mes : un lot de música d'autors ebrencs.
Avui només cal que em digueu el nom d'aquest escriptor (que no es deia Plácido), que va nèixer el 1846 i va morir a Barcelona el 1930.


Com cada setmana, heu d'enviar les respostes a jesusimaite@gmail.com, juntament amb el nom i població.

El termini per a participar als jocs literaris del mes d'octubre és el 4 de novembre.

Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.

6 comentaris:

Adrià ha dit...

uo! m'encanta aquest escriptor! bé, només he llegit una obra seva prò la seva forma d'escriure és tan clara....

Striper ha dit...

aquest em sembla que l'encertare.

Cèlia ha dit...

Un personatge molt vinculat a la meva vida!

rebaixes ha dit...

Ha passat un moixonet però no he entés que em deia. Anton.

angellluis.substack.com ha dit...

Crec que també va ser casteller

e. ha dit...

fa ben poc que en comentavem un llibre, al blog!