27 d’octubre 2008

Capçalera


Després d'un any i mig de funcionament del blog per fi m'he decidit a posar una imatge a la capçalera. En tenia un bon grapat per a escollir, però la que he triat em sembla molt adient. Vaig fer la foto des de l'embassament de Siurana, a Cornudella de Montsant, i al fons es veuen les muntanyes de les Gritelles i el poble de Siurana que només s'endevina, amagat dalt de tot.

Aquest és una mica el meu racó dalt del món. Per qui no ho sàpiga, el nom del blog és el títol del meu primer llibre, i també un anagrama del meu poble, Cornudella de Montsant.

19 comentaris:

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Fantàstica la fotografia, Jesús M.

Jo encara mantinc el blog sense foto de portada... després de 3 anys llargs.

M'agrada aquell fons granatós. Potser algun dia...

Noctas ha dit...

Un paisatge de casa nostra.Molt maca la foto..salut

Rita ha dit...

Siurana es un poble molt bonic I s'hi poden veure unes postes de sol preciosíssimes des del final...

Efrem ha dit...

Som de la terra o la terra és nostra? O en potser la frase hauria de ser conjuntiva? Són trocets de terra que el cor poseeix.

Goculta ha dit...

És molt bonica

Anònim ha dit...

És maco que hagis posat el teu racó dalt del món, allò que veus i estimes, que t'és proper. La terra de cada dia, la teva, la que fa que et neixin mots en trepitjar-la.

abraçada!

tu vecina Day ha dit...

que bonito paisaje,inspirador..es allá tu tierra?

Besos.

Jordi ha dit...

Ets un crack dels anagrames, Jesús!! La foto és impressionant! Imagino que és una panoràmica, no? Jo en procuro fer moltes de panoràmiques quan surto a la muntanya. Es copsa molt més l'entorn.

Doe ha dit...

Jo fa poc també vaig fer un canvi de format per adecuar el contingut i fer-lo més visible. Però encara no he posat capçalera, no trobo que és el que he de posar. El bloc és massa jove i no s'aclareix, està en l'edat del pavo. Poc a poc va trobant el seu lloc.

El teu però, PRECIÓS!!!

novesflors ha dit...

Està molt xula, aquesta capçalera.

Striper ha dit...

T'ha quedat molt bé!!!!

Striper ha dit...

T'ha quedat molt bé!!!!

Miquel Boronat Cogollos ha dit...

Està molt bé la imatge i, ja posats, la podries posar una mica més gran, ¿no?

Anònim ha dit...

Ben triada : tot plegat fa molta patxoca.

merike ha dit...

Una fotografia fantàstica!

Canvio la meva foto tot el temps com sóc tan inquieta..

Francesc Puigcarbó ha dit...

esta bé la foto, es veu el tros que li falta a l'aigua per arribar a tope de ple. De fet, la pots cambiar sempre que vulguis, de paisatge en tens de sobres.

rebaixes ha dit...

Encertadíssim. Sou un artista.Anton.

assumpta ha dit...

Un loc preciós i per suposat una foto magnífica. El tema de l'anagrama ... senzillament genial !

Maria ha dit...

que original un anagrama que s'amaga darrera un títol!
La foto preciosa. Siurana és un paradís!