18 de novembre 2009

135è joc literari

Per al tercer joc literari d'aquest mes us proposo un clàssic de la secció: l'anagrama.
Avui heu d'esbrinar quin autor/a s'amaga darrere d'aquest anagrama que, potser, us despistarà:
.
LLETRA MORTA? JO NO
.
Heu d'enviar la resposta a jesusimaite@gmail.com, juntament amb el nom i població si és el primer cop que participeu.
Vinga, a fer càlculs i a sumar punts per al sorteig dels premis mensuals: un lot de llibres cedits i dedicats pels seus autors/es, i un altre lot de llibres guanyadors dels Premis Literaris Ciutat de Tarragona, dins de les activitats de la Tardor Literària.
El termini per a participar a qualsevol dels jocs d'aquest mes és el l'1 de desembre.
Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.

8 comentaris:

assumpta ha dit...

Fet!
Ara te l'envio.
:)

McAbeu ha dit...

Jo també ja el tinc!

Jesús Párraga ha dit...

És valencià?... Ja ho tinc.

Carme Rosanas ha dit...

Jo també el tinc!

Anònim ha dit...

jo també

Rafel ha dit...

Resposta enviada

Striper ha dit...

No ho ting gaire clar pero aarrisco una resposta.

Josep M. Sansalvador ha dit...

Vinga, nois i noies, que avui el regalen !