10 de novembre 2009

Porta oberta a l'home de vidre


La Carme és encantadora i generosa, i ha fet un altre dibuix inspirat en un conte especial, el que regalo a tothom que m'enviï una foto amb un exemplar d'Una sortida digna.

Aquest conte, amb un home de vidre de protagonista, està escrit quan el llibre ja estava en ple procés editorial i, per temàtica, podria haver-hi estat inclòs perfectament. El fragment triat per la Carme Rosanas explica molt bé l'esperit del conte.

Moltes gràcies de nou.

7 comentaris:

Mortadel.la ha dit...

La Carme és un tresor. Tu, un altre.

Mortadel.la ha dit...

Ja la tens al correu... la foto

Striper ha dit...

tots dos sou genials.

Oscar Ramírez ha dit...

m'agrada molt

Carme Rosanas ha dit...

Jesús... si tu em regales un conte, a veure, qui és el generós...

Gràcies per posar el dibuix també aquí. Dibuixava pensant en el conte i l'home de vidre... Et creuràs que fins que no estava a mig dibuixar no se'm va acudir que era un dibuix adequat a USD.

No ben bé oberta des de dins, però si entreoberta des de dins. La vida o l'inconscient a vegades ens regala detallets així. Quan la vaig veure a USD em va fer molta il·lusió i ara més encara.

Gràcies un altre cop, Jesús!

Anònim ha dit...

S´han posat en aquest blog les respostes del mes passat?
Gràcies

Assumpta ha dit...

La Carme és així!! :-)))
Va regalant energia positiva per allí on passa! :-))