16 de maig 2010

Lectura de contes a Sarrià. 15 de maig 1/3


Com ja vaig anunciar, el passat 15 de maig vaig gaudir una autèntica marató d'activitats, que aniré explicant en tres posts.

Al matí, m'esperaven per fer una lectura de contesa la llibreria A peu de pàgina, al barri de Sarrià de Barcelona. Arribo amb temps. Visito el Monestir de Pedralbes i passejo per Sarrià. Prenc un tallat en un bar. A través del finestral veig la pastisseria Foix. Em pregunto si un trasnsportista que passa per davant (clarament immigrant) sap si aquesta pastisseria era d'un dels més grans poetes del nostre país.
Arribo a la llibreria i comento amb la llibretera la dificultat de viure del "cuento" al nostre país, on pràcticament només en viuen un parell d'escriptors d'aquest gènere. I la màgia es fa present quan tot just llavors entra a la llibreria Sergi Pàmies.
Començo la lectura de contes bastant puntual. No hi ha gaires assistents, però de qualitat, amics i amigues blocaires a qui avui poso rostre, i que justifiquen amb escreix el meu viatge fins a Barcelona.
Dino a barri, remenat de favetes, bistec i flam. Camí del camí per a anar a Vilafranca, veig en alguns balcons senyeres blaugrana a l'espera de la celebració de l'endemà.

2 comentaris:

GURMET ha dit...

Ets un escriptor polifacetic i en forma per fer tantes activitats de segur queportes una bona alimentació.

mossèn ha dit...

flam ... amb nata ??? ... salut