17 de maig 2010

Lectura de contes a Vilafranca del Penedès. 15 de maig 2/3


El segon acte del dissabte 15 de maig va ser la lectura d'alguns dels meus contes a Vilafranca del Penedès, convidat per l'Associació Llambrusca contra l'alzheimer. Agraeixo que hagin confiat en mi per a organitzar aquest acte, l'afecte amb què m'han tractat, i que m'hagin donat l'oportunitat de llegir alguns dels meus contes, cosa que cada cop m'agrada més fer en públic, i poder veure les seves reaccions, i comprovar de forma instantània els efectes d'unes paraules unides en la solitud del meu despatx.

L'assistència fou prou nombrosa i, com sempre, la majoria formen part d'aquest entranyable i estimat col·lectiu dels blocaires que em segueixen i em donen força.

Més informació al bloc de la Pilar.
I la Marta també n'explica coses.

1 comentari:

Pilar ha dit...

Moltíssimes gràcies, Jesús, per no dubtar a implicar-te en una lluita en què hi ha moltes mancances.
Com va dir Onatge en un comentari, els teus contes han quedat gravats per sempre en l'eco de la memòria.