12 de març 2011

Visita a l'escola amb Magnetisme

El passat 8 de març vaig visitar de nou l'Escola Daniel Mangrané de Jesús, per a comentar amb l'alumnat de 6è de Primària el curtmetratge Magnetisme, basat en un dels contes inclosos al meu nou llibre. Professorat i alumnat han fet una gran tasca, enriquidora, llaminera, que inclou des de la lectura inicial, l'story board, la gravació d'escenes, el muntatge, la música, etc.
Durant la meva visita, van ser ells i elles qui em van explicar tot el procés, tot allò de divertit, i també d'avorrit de vegades, que comporta fer un curtmetratge (anècdotes, repeticions, esperes...). Un procés creatiu que de ben segur no oblidaran, i jo tampoc.
En aquest enllaç de la web creada per al pojecte podeu veure el vídeo de la meva presència a l'escola.
Com altres cops, cal agrair el suport de la Institució de les Lletres Catalanes (ILC) i el seu programa Itineraris de Lectura, que facilita la presència d'autors/es a les aules. Si voleu, també us convido a llegir la Guia de lectura feta per la ILC.
Dins del marc dels Itineraris de Lectura, el proper 15 de març visito l'Insititu Marta Matas de Salou.