04 de juny 2008

Guanyador i solucions dels jocs literaris de maig

Un cop acabat el termini per a participar als jocs literaris del mes de maig, i després de fer el sorteig, ha resultat guanyador el Jordi Casanovas , que s'emportarà els premis d'aquest mes:

-un dibuix original de “L’AVI” signat per ell mateix (el que veieu a la imatge)
-una caricatura feta per Àlex S. Roca, del blog El tentacle.
Les solucions dels jocs són:

55è joc literari: El fantasma de Canterville, d'Òscar Wilde
56è joc literari: totes correctes
57è joc literari: L'animal moribund, de Philip Roth
58è joc literari: Terenci Moix
I ara, a participar als jocs de juny!

6 comentaris:

Lucia Luna ha dit...

Ja saps que no participaré, però passava per aquí a saludar-te :)
Petons maco.

Carme Rosanas ha dit...

Home doncs jo potser sí. Si me'n surto i tinc una estoneta.

Zenit R.A.M. ha dit...

A veure si aquesta vegada interpeto les pistes...

Anònim ha dit...

Es la primera vegada que entro a n'este blog, tot i que ja sabia que existia. Per sant Jordi, l'autor del blog illadelsmonstres me va regalar el teu llibre "El vertígen del trapezista", i del poc que m'he llegit, trovo que pinta bé. A ver si puc posar-m'hi quan acabe en los examens!

Salutacions, i si te trovo per Tortosa, ja te demanaré que m'el signes val? ;)

Anònim ha dit...

Estic delerós de saber el titol del llibre que em tocarà com ha premi d'haver fet el ple dels jocs literaris de maig. Posa't les piles, Jesús. Ja saps que al sants i als minyons no els prometis si no els dons.

Anònim ha dit...

Estic delerós de saber el titol del llibre que em tocarà com ha premi d'haver fet el ple dels jocs literaris de maig. Posa't les piles, Jesús. Ja saps que al sants i als minyons no els prometis si no els dons.