12 de juny 2008

Felicitats petites (48)

Fa uns dies, una persona que visita sovint el blog em va enviar un correu electrònic per tal de donar-se a conèixer. M'explica que es troba a casa durant un temps per problemes de salut i que "per no caure en un desànim melancòlic" es va posar davant l'ordinador a cercar. "Picotejant" d'un lloc a un altre va fer cap al meu blog, m'ha visitat amb assiduïtat i ha participat als jocs literaris.
Pensar que he contribuït mínimament a fer més suportable el pas d'una malaltia es pot considerar com una de les grans Felicitats petites.

Una abraçada.

5 comentaris:

Striper ha dit...

Jo crec que aquesta pot ser una felicitat ben grossa.

Rita ha dit...

Pots donar-te per satisfet. Això és donar felicitat.
Pel que fa a aquesta persona, ànims i que vagi tot molt bé!

Anònim ha dit...

Hi ha coses bones que enganxen i no son de Reus.

Cèlia ha dit...

És cert, però, que es vol regular els blocs des d'Europa? Llavors pot ser que ja no hi hagi aquesta espontaneïtat que permet una bona comunicació entre la gent com la que hi ha. Cadascú fa el que sap, el que li ve de gust i amb l'intensitat que vol o pot, gent ben diferent que s'intercomunica i s'ajuda de moltes maneres. Penso que si es regula, es recula. Ja ho veurem! Petons!

Cèlia ha dit...

Vull dir una altra cosa, molt bona aquesta... i no són de Reus i enganxen!