27 de desembre 2008

Continua el repte del 85è joc literari

El dia 3 de desembre us vaig proposar un repte al 85è joc literari.
Es tracta de trobar títols de llibres barrejats pel mig d'un text.
Donaré 1 punt a qui trobi 4 títols i 2 punts a qui en trobi 8. De fet, a l'hora de crear el text em vaig basar en 8 títols de llibre concrets, però per casualitat n'hi ha molts més. Per a motivar la seva búsqueda regalaré un punt extra per al sorteig del premi del mes a la persona que trobi més títols.
Obtenir aquest tercer punt serà molt difícil, ja que la gent que està participant m'està sorprenent agradablement. De moment, el rècord ja està en 40 títols localitzats, però entre tothom ja n'heu vist 77!
Ànims!
Us recordo que cal trobar el títol de llibres i dir-me el nom de l'autor/a. Val a dir que alguns panticipants han tingut molt enginy.
El termini per a participar en aquest i a la resta de jocs del mes de desembre acaba el 6 de gener. L'últim dia de l'any proposaré el darrer joc, en certa manera especial.
86è joc literari
87è joc literari
88è joc literari

6 comentaris:

Òscar Cavero 100% ha dit...

a jugar companys!!!

mar ha dit...

Aprofito que estic de vacances per passar a desitjar-vos Bones festes.
A veure si també puc participar a aquest repte (que mai trobo temps per posar-m'hi)

una abraçada

Anònim ha dit...

Friso per veure'n els resultats.
Jo només vaig aconseguir-ne vuit o deu i vaig queadar encallat. Quin és el "truco" ? Com s'ho fan ?

A peu coix. Núria Sagués ha dit...

Bones festes!

Striper ha dit...

Bon cap de setmana.

jo artin au ha dit...

Hola Jesús. Crec que sóc anticoncurs. No, no; no creguis que hi vagi en contra o faci apologia, contra tot joc i contra tot concurs, lluitant a favor de la seva inexistència. Al contrari, penso que hi ha jocs i jocs. Aquests jocs literaris els trobo divertits i lloables. No. És, la meva, una qüestió d'incompatibilitat. Sóc anticoncrus de la mateixa manera que una espurna és anti goteta d'aigua. Si et plau interpreta'm com vulguis, com a espurna o com a goteta d'aigua. Els efectes són pràcticament els mateixos: evaporació precipitada o apagada prematura;incompatibilitat, per ser precisos.
Res,a cuidar-se de les inclemències, que està el temps molt mogut... però amb una pinta de ser ell mateix, un genuí hivern com els d'abans.