19 de desembre 2008

El riu que parla a L'hora del lector


Al programa d'ahir de L'hora del lector, del canal 33, Víctor Amela va triar entre els llibres recomanats de l'any El riu que parla, sobre el qual ja n'he parlat algunes vegades en aquest blog, i que hem escrit entre una trentena d'autors/es vinculats a les Terres de l'Ebre, seguint la iniciativa d'Aeditors i de la Llibreria Serret.

Podeu escoltar el comentari de Víctor Amela a partir del minut 49.28 del programa, que es pot veure en aquest vídeo.


6 comentaris:

Striper ha dit...

Ara em miro el vídeo.

Òscar Cavero 100% ha dit...

jo també em miro el vidio i oco em compri el llibre

Anònim ha dit...

no et queixaràs que et citen per la tele!
XD
jordi

David Gálvez Casellas ha dit...

Enhorabona per la publicitat!

angellluis.substack.com ha dit...

Escriptor del Priorat (Cornudella de Montsant) que ara viu a les Terres de l'Ebre.

Felicitats, ara a La Contra de la Vanguardia.

Per cert, programa de llibres molt recomanat, sempre et descubreixen alguna petita joia.

Anònim ha dit...

ho veig i no m'ho crec... pot ser sí que al final els de la "capital" faran cas del llibres de casa nostra!

i és que el llibre s'ho val!!!!

:D