09 de juny 2010

164è joc literari

Ja torna a estar aquí el joc literari de tipus creatiu, com cada mes. Aquest cop us demano que escriviu un text totalment lliure (narrativa o poesia) basat en aquesta fotografia de Vicent Pellicer, que ja em va inspirar un post dilluns passat. Vicent sempre diu que les imatges també amaguen poesia, i que ens correspon a nosatres trobar-la. Endavant, doncs. .
Envieu els textos a jesusimaite (arrova)gmail.com, juntament amb el nom i població si és el primer cop que participeu, però si teniu blog, prefereixo que hi pengeu el text i que m'envieu l'enllaç. Com sempre, en aquesta mena de jocs creatius, demano especialment la col·laboració del col·lectiu docent per tal de difondre la iniciativa entre l'alumnat.
.
Tots els textos correctes, que recolliré en un apunt dissabte vinent, aconseguiran punts per al sorteig del premi del mes: un lot de 10 llibres d'Arola Editors.
.
El termini per a participar a qualsevol dels jocs literaris del blog d'aquest mes acabarà el 6 de juliol.

Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.

3 comentaris:

bajoqueta ha dit...

Vaja em pensava que era el llibre i anava a dir jo el sé! jajaja. No sé si podré escriure res, que estic megaliada amb el blog de cuentos...

Lisebe ha dit...

Jesus ja he fet els deures del 164è joc literari i esta penjat a L'Altre Lisebe

Bon cap de setmana encara que sigui plujos!!

Mon ha dit...

ja esta penjat al meu blog