25 d’agost 2010

Recordant jocs literaris

Com que aquest mes d'agost deixo descansar la secció dels jocs literaris, em ve de gust recordar-ne algun d'especial. Avui toca el torn al 100è joc literari , que vaig proposar el març de 2009. Va representar l'autèntic cim d'aquest blog, amb gairebé dues mil visites en 24 hores, gràcies sobretot als 68 blogs que van col·laborar escrivint el fragment inicial de 68 llibres, dels quals calia encertar el títol del màxim nombre possible. Només McAbeu ho aconseguí.
El joc va representar una gran feina de coordinació i de respondre centenars de correus, però va resultar una experiència interessantíssima, amb un bon grup de gent (la màxima participació en la història d'aquests jocs) entossudits a encertar el màxim nombre possible de fragments, i fins i tot els alumnes de cicle superior del CEIP Rocabruna de Picamoixons.
No he tornat a fer un joc d'aquesta magnitud; potser quan arribi a 200? Tindré prou forces?

20 comentaris:

McAbeu ha dit...

Realment va ser un joc memorable.
Encara recordo el bé que m'ho vaig passar mentre "desxifrava" pistes i "descobria" els llibres.
M'imagino la feinada que devia suposar per tu però no tens excusa per no fer una cosa semblant quan arribi el 200. Si aquest mes fas vacances dels Jocs és per això, per tenir forces, no? ;-DD

núria ha dit...

Sí, va ser memorable, jo també en tinc un molt bon record. Fa temps que no hi participo, m'hi hauré de tornar a enganxar després de l'estiu.

Admin ha dit...

Doncs, MAC, quina feinada que vas tindre a encertar tots els llibres, oi?

Assumpta ha dit...

Sense cap exageració puc dir que ha estat un dels moments més divertits de la meva història blogaire... M'ho vaig passar pipa investigant, tant a la xarxa com a la Biblioteca i en llibreries (Abacus, Llibreria Gaudí) on les dependentes i la mestressa els va fer molta gràcia veure la meva llista de papers amb pistes i em van ajudar a trobar-ne algun :-)

A més, gràcies a aquest Joc vaig conèixer en MAC (que va guanyar gràcies a les pistes extra que jo demanava... hahahaha Maaaaaaac!! juassss) que, sincerament, és tot un crack!

(CORO, demana-li a en Jesús que ho repeteixi pel joc 200... si us plau!!) ;-)

Assumpta ha dit...

He anat a buscar el TOP TEN per poder presumir una mica :-DDD

68 McAbeu
67 Aigua
65 Maia V.
------------------
64 Martí F.
64 Ana B.
64 Assumpta C.A.
------------------
59 Bajoqueta
57 Ferran M.
56 Núria C.
53 Trini G.

Ostres, heu de pensar que alguns que, com a pista, posaven algun tros de foto de la portada, me la vaig imprimir i tot, eh? A l'Abacus en vaig trobar un per aquest procediment...

De veritat, JESÚS M., de nou enhorabona per aquell Joc!! ;-))

McAbeu ha dit...

Més que feinada, CORO, va ser un repte. Vaig posar-m'hi sense gaires esperances d'aconseguir-los tots però quan vaig veure que els anava traient vaig posar-me al cap arribar al ple i t'haig de dir que l'ASSUMPTA té raó, aleshores encara no ens coneixíem però ella anava demanant pistes pels blogs participants i jo li anava al darrera aprofitant-me de la seva feina. ;-DD

Va ser una gran iniciativa que a part del premi (un llibre dedicat d'en Tibau) em va fer molta il·lusió perquè em va servir per conèixer un bon grapat de blogs nous.

Assumpta ha dit...

Un dels blogs més divertits, MAC, va ser el d'en JESÚS FERRÉ que, quan em va donar la pista extra, tu el vas encertar ràpidament i jo no tenia ni idea!!... En vaig demanar una altre! juasss i com és un tros de pa, la va donar... i al final ens va dedicar un vídeo i tot!! :-DDD

http://jesusferre.blogspot.com/2009/03/m-he-pasat-molt-be-amb-el-100e-joc.html

Per cert! Que jo volia llegir aquell llibre!!

Jesús M. Tibau ha dit...

M'heu convençut gairebé del tot, i atès que tinc previst proposar 4 jocs al mes (encara que el mes tingui 5 dimecres), calculo que el joc 200 arribarà el 2 de març.
Aneu esmolant eines!

Assumpta ha dit...

Iupiiiiiiiii!! :-))

Assumpta ha dit...

Per cert, el març, genial!! i a primers de mes :-)

Amb la calor jo no sóc jo... de veritat que no puc... vaig fent posts perquè em fa llàstima que el blog quedi aturat, però em costa més respondre els comentaris i visitar altres blogs...

En canvi, el març serà magnífic... amb la calefacció a caseta... uaaaau!! :-))

McAbeu ha dit...

Molt bé, queda apuntat que el 2 de març tenim feina! :-)))

ASSUMPTA, tens raó en això de J. FERRÉ :-)). És lleig auto-citar-me però m'acabo de rellegir el post que vaig fer on repassava tots els blogs i com vaig anar descobrint els llibres, i m'ha portat molts bons records. :-)

Assumpta ha dit...

Què vol dir això de que citar-se un mateix queda lleig? I jo que he anat a buscar la classificació per poder presumir del lloc aconseguit? :-PP

He anat al teu post... he trobat això juaaaasss

"Per aquesta feina de demanar més pistes vaig tenir la col·laboració (conscient o no) de, entre altres, dues blogaires molt insistents: l'ASSUMPTA i la BAJOQUETA, sobretot la primera que en alguns blogs fins i tot ha estat acusada de "coaccions" :) . M'hagués agradat comentar amb elles com anava la recerca, però cap de les dues no permeten als seus blogs comentaris de gent de fora de Blogger o OpenID i em vaig quedar amb les ganes (ara ja sóc de Blogger i aquest problema ja està solucionat)"

:-DDD

McAbeu ha dit...

El que jo deia, ASSUMPTA, molts bons records! :-))

(Li estem "oKupant" el blog a en JESÚS M., espero que no es repensi això del Super-Joc 200... :-DD)

Assumpta ha dit...

I tant!! :-))

Ai, perdó, JESÚS M., ara ja em controlaré una mica ;-)

Jesús M. Tibau ha dit...

i ara! este a casa vostra

Pakiba ha dit...

En tantes referencias antigues me estic posan al dia.
Gracias.

Assumpta ha dit...

Ho veus, MAC, que diu en JESÚS M.? No som okupes! :-DDD

Nat ha dit...

M'heu possat les dents llargues!!! Quin greu de no saber de vosaltres per aquells temps..M'apunto a la propera!!!!

Martí ha dit...

Doncs per a mí va ser el primer joc literari en què vaig participar. Va esser molt enriquidor, a més de poder implicar a tota la família en el "joc", cosa que encara ho va fer molt més maco (tinc dos fills adolescents).
Vaig aconseguir empatar amb l'Assumpta, aprofitant-me també d'algunes pistes no reclamades per mi.
Jesús, friso per veure què ens ofereixes el 2 de Març!

Jesús M. Tibau ha dit...

perdó, he errat en els càlcutls. El joc literari 200 arribarà el 2 d'abril