06 de maig 2008

Continuació de la història d'una postal de conte

El mes de febrer vaig explicar una curiosa anècdota en un post que es titulava Una postal de conte, que us convido a rellegir.

De vegades els cercles no es tanquen i es converteixen en espirals que continuen fins l'infinit. Aquest sembla ser un d'aquests casos. Amb David Ferré vam coincidir a Cornudella durant la presentació de El vertigen del trapezista, i fins i tot va estar parlant un allarga estona amb mon germà i els meus pares, els signants de la famosa postal. Dies abans ja m'havia enviat un conte que precisament es titula La postal, inspirat per l'anècdota que ens uneix.

Però la cosa no acaba aquí; resulta que fa pocs dies m'ha informat que aquest conte ha obtingut un accèssit al I Premi de Narrativa Curta Sant Jordi de Mont-ral.

Espero que l'espiral continuï girant.

3 comentaris:

Striper ha dit...

Bona recomenació com sempre.

2Rodes ha dit...

Carai! quina anecdota!

Gràcies per passar pel meu bloc, m'ha permés conèixer el teu!

Continuaré visitant-te!

Judit Ortiz ha dit...

Diuen que les casualitats no ho són, més aviat diria que són una mena de causalitats.
QUina intriga!