09 de juliol 2008

64è joc literari

Ja està aquí el segon dels jocs literaris d'aquest mes de juliol, amb el qual podreu aconseguir números per al sorteig del premi del mes: una cap de setmana en un apartament per a sis persones a la casa rural Les Valletes d'Arnes (Terra Alta).
Aquest cop heu d'encertar el títol d'un llibre i el nom de l'autor/a, basant-vos en les imatges-pista que trobareu als blogs següents:


La cullerada
Bé i avant
Saragatona
Transparència

Aquestes imatges poden fer referència al contingut del llibre o a l'origen de l'autor/a.

De propina, jo us facilito una altra pista, que no sé si us ajudarà o us farà ballar més el cap:

6-6

Cal que envieu la resposta a jesusimaite@gmail.com juntament amb el vostre nom i població.

El termini per a participar en qualsevol dels jocs d'aquest mes serà el 5 d'agost.

Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.

3 comentaris:

Striper ha dit...

Apa doncs em vaig de tour per els pblocs..

Anònim ha dit...

Doncs jo ja he fet el tour pels blocs i de moment no se m'encèn la bombeta...

Txarli ha dit...

Gràcies per tindre en conte el meu blog per aquest joc literari. Jo també he pegat una volteta pels altres blogs i...ufff!! em sembla que em costarà trobar-ho.
Encara tenim temps fins final de mes, així que seguiré pensant i buscant.