Repassant les fotos del seu viatge a Argentina, Joan Pinyol ha trobat aquesta cara del món de la fàbrica de caramels ARCOR, situada a Arroyito, a la província de Córdoba.
Moltes cometes
Fa 6 hores
el bloc de l'escriptor Jesús M. Tibau, amb comentaris de llibres, desdefinicions, jocs literaris, nanocontes, lectures, emocions i reflexions més o menys improvisades. Porta'm al teu comerç, entitat, associació, reunió familiar o d'amics... Parlaré de què és per mi la passió d'escriure, el joc. Us llegiré textos, en farem a mitges, xalarem si també t'agrada la literatura. Més informació a jesusmtibau@gmail.com
Repassant les fotos del seu viatge a Argentina, Joan Pinyol ha trobat aquesta cara del món de la fàbrica de caramels ARCOR, situada a Arroyito, a la província de Córdoba.
3 comentaris:
Quin somriure! I on ha deixat el "matecito"...
Es que feia un grapat de dies que et volia deixar algún comentari però la meva ignorància fins avui no m'ho ha permés. Sóc Mortadel.la Casolana,nom que encara no sé com posar-te per que no em surti la parrafada de la meva adreça. Aixó més que un comentari, que també ho és, és una proba. a veure si avui ho aconsegueixo. Vinga adeu! i perdona l'entrada!
Carai aquesta te una bona boca.
Publica un comentari a l'entrada